Històries del segon pis

Ja fa més de quatre anys, el Centre de Lectura de Reus es va proposar instituir un taller d’escriptura. El projecte naixia com una simple prova, gairebé un sondeig d’opinió, sense expectatives clares ni de fracàs ni d’èxit. Què podia resultar d’un grup tan heterogeni de persones —advocats, dissenyadors gràfics, professionals de l’ensenyament, gestors, infermers, bibliotecaris, jubilats alguns i d’altres gairebé recentment iniciats en el món laboral, alguns amb néts, d’altres encara sense fills—, guiat (la hipèrbole fa que em posi vermell) per un apassionat de la literatura hispanoamericana? És per això que tot començava sin esperanza, con convencimiento, perquè aquest era precisament l’avantatge, una varietat que implicava l’absència de regles i de prejudicis i cap exigència ni d’ensinistrament —aquest odiós substantiu vinculat amb massa freqüència a la pràctica docent— ni de continuïtat.

• Autor: Ramon Sanz Tardío
  • Any de publicació: 2014
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili i Arola Editors
  • Col·lecció: Assaig de les edicions del Centre de Lectura, 129, 1a ed.
  • Mida: 14,8 x 21,5 cm
  • ISBN: 978-84-8424-323-6

Històries del segon pis

• Autor Ramon Sanz Tardío
  • Any de publicació 2014
  • Editorial Universitat Rovira i Virgili i Arola Editors
  • Col·lecció Assaig de les edicions del Centre de Lectura, 129, 1a ed.
  • Mida 14,8 x 21,5 cm
  • ISBN 978-84-8424-323-6