Quaderns de la Càtedra Josep Anton Baixeras

Quaderns de la Càtedra Josep Anton Baixeras (6)

Càtedra Baixeras s’ha especialitzat en la recerca entorn del patrimoni literari català, amb l’objectiu de garantir la conservació de la memòria, l’estudi i la divulgació de l’obra i la personalitat de Josep Anton Baixeras i, per extensió, dels escriptors lligats al Camp de Tarragona, com a element clau d’interacció amb el territori, sempre en íntima connexió amb el patrimoni literari universal.

Aquest quadern extraordinari de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català recull les intervencions en la jornada sobre Margarida Aritzeta que es va celebrar a la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili. Les aportacions d’Anna Maria Villalonga, Pere Martí i Bertran, Montserrat Palau Vergés, Alfons Gregori, Anton Cardó, Maria Moreno i Domènech, Ignasi Riera, Pilar Arnau i Segarra i Àlex Broch proporcionen una visió rigorosa, atractiva i rica de l’activitat literària, pedagògica, erudita i assagística de l’escriptora.

Aquest sisè quadern de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català recull les intervencions de la jornada sobre Aureli Capmany que es va celebrar a la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili. Els quatre treballs, de Jaume Ayats, Francesc Massip, Roger Costa Solé i Dolors Llopart, es complementen i, junts, donen una visió polièdrica de la vida i l’obra d’un folklorista, Aureli Capmany, que constitueix una de les personalitats mes actives i dinàmiques de folklore català.

Compra el llibre en paper