Gestió d'empreses per enginyers

Aquest llibre es defineix com una obra per a la formació d’alumnes de Gestió, tant en l’àmbit dels coneixements teòrics necessaris com en l’àmbit de les habilitats i les competències que el desenvolupament d’una carrera professional requereix. Ofereix activitats i exercicis que il·lustren la relació dels conceptes teòrics de gestió i administració d’empreses amb l’aplicació pràctica d’aquests, que faciliten el procés d’aprenentatge i l’adquisició de coneixements i d’habilitats per a la gestió. L’antic proverbi “una lliçó ensenyada de forma entretinguda és una lliçó retinguda” encara és viu. Aquesta obra recull una varietat d’activitats orientades a promoure un aprenentatge actiu que potenciï les competències genèriques del titulat en Enginyeria, com el pensament crític, lògic i creatiu, el treball col·laboratiu, la capacitat d’anàlisi i de gestió de la informació i el coneixement.

Compra el llibre

• Autor: Teresa Torres i Manel Vallet
  • Any de publicació: 2006
  • Col·lecció: Eina, 37, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica