Joves pensant la Mediterrània

La Càtedra UNESCO del Diàleg Intercultural a la Mediterrània de la Universitat Rovira i Virgili ha posat la preocupació pels joves investigadors mediterranis en el centre dels seus objectius. Per això, junt amb altres organitzacions com JISER, IDAES, IEMed i amb la col·laboració indispensable de l’AECI, va convocar la Primera Trobada de Joves Investigadors de la Mediterrània, que va tenir lloc a Tarragona els 3 i 4 de maig de 2007. Aquesta primera experiència va posar de manifest la necessitat dels investigadors en for- mació de l’àrea euromediterrània d’establir nexes de relació humana i científica, i de la necessitat de crear una plataforma estable que vehiculés els problemes i les ambicions d’aquest ampli col·lectiu. D’aquí va sorgir l’Associació Xarxa Euromed de Joves Investigadors i la convocatòria de la Segona Trobada de Joves Investigadors Mediterranis 2009.

Compra el llibre

• Autor: Diversos autors. Edició a cura d'Enric Olivé Serret
  • Any de publicació: 2009
  • Col·lecció: Mar de diàleg, 5, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica