El sistema territorial d'innovació de la demarcació de Tarragona

El sistema territorial d’innovació de Tarragona és una oportunitat per aproximar-se a les claus que defineixen el sistema d’innovació de la demarcació de Tarragona. Des del centre de recerca bàsica fins a l’empresa més petita, tots els agents territorials participen i interaccionen en el complex procés de la innovació. Les característiques d’aquests agents, les dificultats que troben, la interacció entre els diversos nuclis territorials innovadors així com les línies futures són alguns dels punts que podran trobar en aquest llibre.

Enllaç a Google Books

• Autor: Mercedes Teruel Carrizosa (coordinadora); José Garcia Quevedo, Mònica Martín Bofarull, Josep M. Piñol Alabart
  • Any de publicació: 2010
  • Col·lecció: Quaderns del Camp, 2, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • ISBN: 978-84-8424-177-5

El sistema territorial d'innovació de la demarcació de Tarragona

• Autor Mercedes Teruel Carrizosa (coordinadora); José Garcia Quevedo, Mònica Martín Bofarull, Josep M. Piñol Alabart
  • Any de publicació 2010
  • Col·lecció Quaderns del Camp, 2, 1a ed.
  • Mida 17x24 cm
  • ISBN 978-84-8424-177-5