Aspectes psicosocials de la qualitat de vida laboral en el sector hoteler

Les organitzacions de serveis treballen cada vegada més per aconseguir la gestió saludable dels seus recursos humans, per tractar així d'evitar que es produeixin repercussions negatives sobre la qualitat dels serveis que ofereixen.

Si una organització actua sobre el comportament absentista, mitjançant estratègies de registre o mecanismes de control, influirà directament sobre la qualitat del producte que ofereix o el servei que presta.

Compra el llibre

Enllaç a Google Books

 

Adjunts per a descarregar:

Informació addicional

  • Autor: Diversos autors. A cura de Jordi Tous Pallarès
  • Any de publicació: 2011
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció: Recerca, 18, 1a ed.
  • Pàgines: 184
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica
  • ISBN: 978-84-8424-180-5
  • Preu: 12,5 €
  • Llengua: Català

Cerca a la web

Aspectes psicosocials de la qualitat de vida laboral en el sector hoteler

Informació addicional
  • Autor Diversos autors. A cura de Jordi Tous Pallarès
  • Any de publicació 2011
  • Editorial Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció Recerca, 18, 1a ed.
  • Pàgines 184
  • Mida 17x24 cm
  • Enquadernació rústica
  • ISBN 978-84-8424-180-5
  • Preu 12,5 €
  • Llengua Català



Índex


Notícies