El pacte de la no intervenció

La internacionalització de la Guerra Civil espanyola

En aquest volum el lector s’aproparà a la Guerra Civil espanyola des de la perspectiva dels aspectes internacionals que van influir en el desevolupament de les diferents etapes del conflicte, des dels antecedents de la gènesi de la II República fins a les actuals mesures de recuperació de la memòria democràtica.

El llibre recull els treballs de disset col·laboradors: Juan Trias Vejarano i Ángel Viñas (UCM), Carlos Forcadell i Ángel Alcalde (UZ), Manuel Requena (UCLM), Chris Ealham (Saint Louis de Madrid), Alejandro Andreassi, Francesc Bonamusa, Pere Gabriel i Francesc Vilanova (tots de la UAB), Gabriel Cardona (UB), Josep Sánchez Cervelló (URV), Marco Pupini (U. Trieste-Itàlia), Jean Ortiz (U.Pau-França), Dimas Vaquero (CEIP Montecanal), Werner G. Fischer (KFSR-Alemanya), Pietro Margheri (AICVAS-Itàlia), José Antonio Moreno (Foro para la Memoria) i Emilio Silvia (Asociación para la Recuperación de la Memoria Histórica).

Enllaç a Google Books

• Autor: Diversos autors.Coordinació de Josep Sánchez Cervelló
  • Any de publicació: 2010
  • Col·lecció: Recerca, 14, 1a ed.
  • Mida: 17x24 cm
  • ISBN: 978-84-8424-160-7
  • Llengua: Català i castellà

El pacte de la no intervenció

• Autor Diversos autors.Coordinació de Josep Sánchez Cervelló
  • Any de publicació 2010
  • Col·lecció Recerca, 14, 1a ed.
  • Mida 17x24 cm
  • ISBN 978-84-8424-160-7