La indústria turística, reorganització i diversificació

El turisme constitueix una indústria estratègica en l’economia nacional i regional. Aquest és el motiu pel qual resulta indispensable un desenvolupament competitiu de les destinacions turístiques espanyoles davant el creixement de la indústria de turisme i d’oci en l’àmbit internacional. La creixent presència de competidors en oferta genera-lista implica implementar estratègies de reorganització i diversiἀcació de l’oferta. Per obtenir més rendibilitat o millors resultats, la indústria turística ha d’oferir un valor més gran als seus clients. Per tant, les perspectives de l’activitat turística a Espanya i la seva potencialitat de desenvolupament depenen de la capacitat que mostri el sector per desplegar estratègies de reorganització i diversificació. És sobre aquesta idea on cal situar la motivació originària del nostre treball d’investigació: la transformació de la indústria d’allotjament turístic a Catalunya.

Compra el llibre

Enllaç a Google Books

 

 

Adjunts per a descarregar:

Informació addicional

  • Autor: Diversos autors. Coordinació d'Ignasi Brunet
  • Any de publicació: 2010
  • Editorial: Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció: Recerca, 15, 1a ed.
  • Pàgines: 284
  • Mida: 17x24 cm
  • Enquadernació: rústica
  • ISBN: 978-84-8424-154-6
  • Preu: 18 €
  • Llengua: Català

Cerca a la web

La indústria turística, reorganització i diversificació

Informació addicional
  • Autor Diversos autors. Coordinació d'Ignasi Brunet
  • Any de publicació 2010
  • Editorial Universitat Rovira i Virgili
  • Col·lecció Recerca, 15, 1a ed.
  • Pàgines 284
  • Mida 17x24 cm
  • Enquadernació rústica
  • ISBN 978-84-8424-154-6
  • Preu 18 €
  • Llengua Català



Índex


Notícies