Qui és qui en el món de la innovació a Tarragona

En les darreres dècades la innovació s’ha situat en l’epicentre del debat dels economistes i dels discursos dels polítics. La transformació del coneixement en la producció i el disseny de nous productes i serveis esdevé, avui per avui, el principal instrument que tenen les nostres empreses per competir en un món cada vegada més obert. Per aquesta raó, aquest assaig pretén fer un inventari, no exhaustiu, de les empreses que innoven (o bé estan en condicions de fer-ho) a les comarques del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. El títol que encapçala el treball descriu, al nostre parer, l’objectiu que es persegueix: descriure qui és qui en el terreny de l’R+D i la innovació a les nostres comarques.

• Autor: A cura d'Agustí Segarra i Elisenda Jové
  • Any de publicació: 2013
  • Col·lecció: Universitat Rovira i Vigili, 56, 1a ed.
  • Mida: 2 MB
  • Enquadernació: PDF