La tutoria virtual i la inserció laboral dels professionals d'infermeria

L’objectiu de la investigació que es detalla en aquest llibre és dissenyar, desenvolupar i avaluar un programa de tutorització virtual, com a sistema d’acompanyament al professional d’infermeria novell en el procés d’inserció i adaptació al món professional. En una primera part es recull i analitza informació sobre el procés d’inserció laboral dels professionals d’infermeria que començaven a treballar durant l’estiu 2006 i 2007 als centres de l’Institut Català de la Salut de la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre, tant en l’àmbit hospitalari com en el d’atenció primària. Partint d’aquestes dades, en una segona part es dissenya un entorn virtual que permet implantar un programa de tutorització virtual.

Descarrega el llibre

Compra el llibre en impressió per comanda

Llegeix el llibre en línia

• Autor: Mar Lleixà Fortuño
  • Any de publicació: 2010
  • Col·lecció: Cum laude, 1, 1a ed.
  • Mida: 2,2 MB
  • Enquadernació: PDF