Dimecres, 30 Març 2016 11:48

La revista Estudis de Literatura Oral Popular s'incorpora a l'índex ERIH Plus

La revista Estudis de Literatura Oral Popular, publicació anual iniciada el 2012, s'acaba d'incorporar al prestigiós índex internacional ERIH Plus (European Reference Index for the Humanities and Social Sciences), promogut i gestionat per Norwegian Social Science Data Services (NSD), amb seu a la ciutat noruega de Bergen.

El principal objectiu d'ERIH és millorar la visibilitat global de la investigació d'alta qualitat en Humanitats i Ciències Socials que es publica en revistes acadèmiques en les diferents llengües europees. Tan per a l'equip redactor de la revista com per al Servei de Publicacions, la inclusió de la revista ELOP en l'índex ERIH Plus confirma la puixança de l'edició digital de les publicacions periòdiques acadèmiques mitjançant el programari de codi obert Open Journal System.

La revista Estudis de Literatura Oral Popular neix des de l’Arxiu de Folklore del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili (creat el 1994 i únic en el seu gènere vinculat a una universitat catalana) amb la voluntat d’esdevenir una plataforma de divulgació de la recerca en el terreny de la «literatura oral popular», una literatura que, des d’una perspectiva actual, s’entén com a comunicació artística interactiva.

La revista ELOP també es troba en altres índex i repositoris d'impacte internacional, com RACO, Dialnet, ISOC o Latindex. Podeu consultar-la digitalment en accés obert al portal de revistes de Publicacions URV.

[Versión en español.]

Llegir 3367 vegades Darrera modificació el Dimecres, 30 Març 2016 12:26