Dilluns, 08 Octubre 2012 15:28

Es publica “Aprendre a través de la veu de l’experiència” per reflexionar sobre l’emprenedoria a través de 9 casos reals

Tres professors de la Universitat han creat un llibre multimèdia adreçat a estudiants sobre casos d’emprenedoria perquè aprenguin a reflexionar de manera crítica sobre situacions que es podrien trobar en la seva trajectòria professional. El llibre consta de nou històries en format vídeo narrades en primera persona per membres del SECOT Tarragona (Voluntariat Sènior d’Assessorament Empresarial) que conviden a plantejar-se tot de qüestions relacionades amb l’emprenedoria i la creació i direcció d’empreses.

Aprendre a través de la veu de l’experiència és el títol del llibre que s’adreça a estudiants universitaris amb l’objectiu que reflexionin sobre casos reals d’emprenedoria i que apliquin pensament crític tant sobre les situacions que se’ls presenta en el dossier com sobre experiències pròpies. L’obra, escrita per María-Arántzazu Vidal-Blasco, Teresa Torres-Coronas i Ricard Monclús-Guitart i editada per Publicacions URV, compta amb la intervenció de nou voluntaris de SECOT Tarragona que expliquen nou històries diferents relacionades amb l’emprenedoria. Les explicacions dels protagonistes són accessibles des del mateix llibre (amb connexió a Internet) i també al canal URV Management de Youtube (http://www.youtube.com/URVManagement).
El motiu de l’edició del llibre es troba en el fet que les històries tenen un efecte molt important en l’adquisició de coneixements perquè simplifiquen la realitat i la fan més entenedora. D’aquesta manera, els protagonistes de casos reals ajuden als estudiants a reflexionar i a visualitzar situacions amb què poden trobar-se tant en l’emprenedoria com en la seva futura activitat professional.
L’obra és el resultat d’un acord de col•laboració entre SECOT i la Universitat Rovira i Virgili, que a través del seu professorat ha volgut experimentar amb la transmissió digital de coneixements en el camp de la resolució de problemes i de la presa de decisions, les quals són competències bàsiques en qualsevol activitat professional.
El llibre es pot descarregar de manera gratuïta al lloc web de Publicacions URV:  http://www.publicacionsurv.cat/llibres-digitals/eina-e/item/296-aprendre-a-trav%C3%A9s-de-la-veu-de-lexperi%C3%A8ncia

Aprendre a través de la veu de l’experiència és el títol del llibre que s’adreça a estudiants universitaris amb l’objectiu que reflexionin sobre casos reals d’emprenedoria i que apliquin pensament crític tant sobre les situacions que se’ls presenta en el dossier com sobre experiències pròpies. L’obra, escrita per María-Arántzazu Vidal-Blasco, Teresa Torres-Coronas i Ricard Monclús-Guitart i editada per Publicacions URV, compta amb la intervenció de nou voluntaris de SECOT Tarragona que expliquen nou històries diferents relacionades amb l’emprenedoria. Les explicacions dels protagonistes són accessibles des del mateix llibre (amb connexió a Internet) i també al canal URV Management de Youtube.

Canal URV Manegement a youtube

Descarregar el llibre