Dimecres, 02 Març 2016 08:19

Any de l’escriptor Manuel Pérez Bonfill

El proper dijous 3 de març a les 18 h, a l'Aula Magna del campus Terres de l'Ebre, la Universitat Rovira i Virgili (URV), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), fan un acte de reconeixement a l'escriptor tortosí Manuel Pérez Bonfill.

Aquest acte s'emmarca en l'any dedicat a l'autor amb motiu del seu 90è aniversari. Llicenciat en Filologia Romànica, Manuel Pérez Bonfill va ser professor i catedràtic de llengua i literatura a l'Institut de Tortosa durant 40 anys, on va deixar una empremta profunda tant en estudiants com en professors. Ha col·laborat amb diverses publicacions, ha publicat nombroses obres literàries i ha estat articulista a mitjans de comunicació.

L'escriptor Manuel Pérez Bonfill és, a més a més, autor del llibre de poemes Giny d'aigua, editat per Publicacions URV, amb il·lustacions de Ferran Vilàs i pròleg de Xavier Garcia. El llibre es va publicar al 2011 i va comptar amb la la col·laboració d'Amics i Amigues de l'Ebre.

Descarrega't i llegeix el llibre Giny d'aigua

Antena Cultural de Tortosa

Més informació de l'Any Manuel Pérez Bonfill