Divendres, 21 Octubre 2016 12:31

Exposició 25 cobertes 25 imatges de Publicacions URV

Fa més de deu anys que el segell editorial Publicacions URV endegà la seva activitat. D’aleshores ençà s’han posat a l’abast de tothom més de 300 publicacions, tant en format paper com en digital, que es poden consultar a la web < http://www.publicacions.urv.cat >.

Dins dels actes del 25è aniversari de la Universitat Rovira i Virgili s’ha preparat una exposició formada per vint-i-cinc cobertes de l’editorial de la Universitat. S’hi poden trobar les tres primeres que es van publicar, seguides per d’altres de triades per la seva qualitat estètica. La majoria són obres d’art de diferents estils i tècniques que fan de pòrtic als llibres; unes obres, de fet, no inicialment pensades pels seus creadors per a aquesta finalitat. És per això que per un dia es dona protagonisme a la coberta a més a més de donar-li al contingut de les publicacions.

S’ha volgut complementar les imatges amb un joc en format paper dels títols on apareixen les cobertes, per tal que es puguin tocar, obrir i llegir els llibres, i gràcies al Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació de la URV la comunitat universitària se’ls pot emportar prestats a casa. I, a la mateixa exposició, els visitants podran descarregar-se aquells llibres que són digitals i d’accès obert mitjançant un codi QR. A més a més, també podreu veure una sèrie d’entrevistes a autors de les nostres publicacions realitzades pel Gabinet de Comunicació i el Servei de Recursos Educatius, que es poden visualitzar en línia en aquesta adreça.

El proper dilluns 24 d’octubre, a les 13 h, s’inaugurarà l’exposició al CRAI del Campus Catalunya, i des d’aquí i al llarg d’aquest curs acadèmic es podrà visitar en tots els CRAI dels campus de la URV.

CRAI Catalunya ---- 24 octubre - 13 novembre
CRAI Sescelades ----21 novembre - 11 desembre
CRAI Medicina---- 19 desembre - 8 gener (CRAI obert pel Nadal)
CRAI Bellissens ---- 16 gener - 5 febrerx