L’opinió de l’alumnat amb fracàs escolar i baix rendiment acadèmic a l’ESO

Anàlisi de dificultats i propostes de millora

Els alts nivells de fracàs escolar existents a l’Estat espanyol i les implicacions personals i socials que comporta aquest fracàs suposen un seriós problema que transcendeix l’àmbit educatiu. El nostre estudi sobre fracàs escolar i baix rendiment acadèmic, finançat per la Fundació Propedagògic, pretén fer aportacions que ajudin els professionals de l’educació i els responsables de les polítiques educatives a prendre les decisions més adients per millorar la qualitat de l’educació que s’imparteix. Cal destacar com a valor d’aquest treball que es parteix d’una realitat escolar i que es dóna veu als protagonistes: l’alumnat de l’ESO, assistent a les aules obertes, que ha tingut dificultats acadèmiques per seguir a l’aula ordinària.

Compra el llibre

• Autor: Diversos autors. A cura de Gabriel Comes i Maria Vives
  • Any de publicació: 2015
  • Col·lecció: Recerca, 34, 1a ed.
  • Mida: 17 x 24 cm
  • Enquadernació: Rústica