Dimarts, 24 abril 2012 09:55

Novetats de Publicacions URV

Com cada Sant Jordi des de fa tres anys, el segell editorial Publicacions URV posa a l’abast de tothom un llibre per celebrar la diada. Enguany, coincidint amb la celebració del vintè aniversari de la Universitat Rovira i Virgili, el llibre recull una mostra dels articles de l’historiador i polític que dóna nom a la universitat. Es tracta de quatre textos que formen part del recull Defensa de la democràcia, i es presenten en català i anglès. «Es pot veure l’actualitat del pensament de Rovira i Virgili, ja que les seves paraules agafen, avui en dia, un sentit especial», va apuntar Maria Bargalló, vicerectora de la URV.

Publicacions URV també presenta novetats com El corazón matemático de la literatura, de Dolors Collellmir, o Sobreamor, un assaig de Jad Hatem traduït per Elena de la Cruz publicat juntament amb Obrador Edèndum.

Font: Diari Més

A més a més, Publicacions URV va celebrar de manera especial el sant Jordi, amb una parada de llibres a la Rambla de Tarragona, per donar difusió a les investigacions que es duen a terme en el si de la Universitat.

Photobucket

[Fotografia de @Nightwing80]